Mobilly Labumi

mūsdienīga darbinieku motivācija

Ar Mobilly Labumiem nodrošini saviem darbiniekiem pusdienas un citus pakalpojumus jeb labumus

Sazināties

Galvenās priekšrocības

  • Nodokļu izmaksu ietaupījums
  • Darbinieku motivācija
  • Apmaksa tikai par faktiski izmantotajiem labumiem
  • Automātiska atskaišu sistēma
  • Ērta sistēmas pārvaldība
  • Jaunu darbinieku piesaiste

Ietaupi izmantojot Labumus!

Darba devējs var apmaksāt darbiniekam ēdināšanu, ārstniecības izmaksas un transportu, nepārsniedzot 700 EUR gadā (~ 58 EUR mēnesī) un par šīm izmaksām nemaksāt personāla nodokļus – sociālo nodokli un iedzīvotāju ienākuma nodokli.*

Nosacījumi:

* Skatīt vairāk “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 8. panta 15. daļā

  • Pusdienas
  • Transports
  • Medicīna, optika
  • Citi pakalpojumi

Ko par Mobilly Labumiem saka klienti?

Sazinies ar mums

Es esmu

Labumu lietošana

Noslēdzot līgumu ar Mobilly, uzņēmumam tiek izveidots uzņēmuma profils Mobilly lietotnē un piešķirta pieeja labumu pārvaldības panelim.

Uzņēmumam Labumu pārvaldības panelī ir iespēja aktivizēt un deaktivizēt darbinieku Labumu kontus, papildināt Labumu konta bilanci un veikt citas konfigurācijas

Darba devējs var apmaksāt darbiniekam ēdināšanas, ārstniecības izmaksas un transporta izmaksas, nepārsniedzot 700 EUR gadā (~ 58 EUR mēnesī). Par šīm izmaksām uzņēmumam nav jāmaksā personāla nodokļi – sociālais nodoklis un iedzīvotāju ienākuma nodoklis. Lai saņemtu nodokļu atvieglojumus, ir nepieciešams koplīgums (bez arodbiedrības) ar darbiniekiem.*

Mobilly ir izveidojis koplīguma paraugu, kas pieejams darba devēja profilā. Lai koplīgums stātos spēkā, to jāparaksta vismaz 50% darbinieku.

Darbiniekiem un darba devējam koplīgumu iespējams parakstīt ar elektronisko parakstu vai SEB/Swedbank/Citadele bankas identifikācijām.

Labumu pārvaldības panelī redzams, cik un kuri darbinieki parakstījuši koplīgumu.

* Skatīt vairāk “Par iedzīvotāju ienākuma nodokli” 8. panta 15. daļā

Pieejama mobilā lietotne, kuru izmantojot, ātri un ērti iespējams norēķināties atbalstītajās tirdzniecības vietās.

  • 1
    Darbinieks izvēlas tirgotāju/pakalpojumu sniedzēju kartē vai skenē QR kodu
  • 2
    Norēķina brīdī klients ievada tirgotāja nosaukto gala summu un iesniedz maksājumu
  • 3
    Sagaidot apstiprinājumu, tirgotājs izsit čeku ar identisku summu, norādot, ka maksājums veikts ar Mobilly

Tirgotājiem, izmantojot Mobilly Labumus, rodas iespēja piesaistīt jaunus klientus un palielināt pastāvīgo klientu bāzi.

Tirgotājs saņem atskaiti un samaksu par faktiskajiem darījumiem no Mobilly katras nedēļas pirmajā darba dienā. Katra mēneša pēdējā darba dienā tirgotājs saņem kopējo atskaiti* par darījumiem no Mobilly.

  • 1
    Klients atrod pakalpojuma sniedzēju kartē vai skenē QR kodu, ievada pirkuma summu
  • 2
    Tirgotājs pārbauda un apstiprina pirkumu, tad klients telefonā nospiež “Iesniegt” pogu
  • 3
    Sagaidot apstiprinājumu, tirgotājs izsit čeku ar identisku summu, norādot, ka maksājums veikts ar Mobilly

* Ja mēnesis beidzas nedēļas vidū, tad šajā nedēļā viena atskaite un samaksa tiks veikta par darījumiem līdz mēneša pēdējai dienai un otra atskaite un samaksa par mēneša pirmajām dienām, kuras iekrīt tekošajā nedēļā.

Norēķinu vietas ar Mobilly Labumiem

Ja esi tirgotājs un vēlies sadarboties, raksti mums – [email protected]

Interesē Mobilly Labumi?

Sazinies ar mums

Biežāk uzdotie jautājumi

    • Darba devējs noslēdz līgumu ar Mobilly
    • Darba devējs tiek pievienots Labumu sistēmai
    • Darba devējs iemaksā drošības naudu
    • Tiek nosūtītas sistēmas piekļuves uzņēmumam un norit apmācība, kā lietot sistēmu
    • Uzņēmums noslēdz koplīgumu ar darbiniekiem (parakstot to, izmantojot sistēmu)
    • Darba devējs ievada sistēmā darbinieku vārdus, uzvārdus, telefona numurus un piešķir labumus
    • Tirgotājs aizpilda Mobilly sadarbības partnera anketu
    • Tirgotājs noslēdz līgumu ar Mobilly
    • Tirgotājs tiek pievienots Labumu sistēmā
  • Maksa tiek aprēķināta pēc fakta (maksa par labumiem + Mobilly komisijas maksa + PVN). Rēķins 1 reizi mēnesī.

    Cenā iekļauts:

    • Klienta profila izveide un uzturēšana
    • Sistēmas lietošanas apmācība
    • Klientu serviss
    • Abonēšanas maksa
    • Sadarbības nodrošināšana ar tirgotājiem
  • Mobilly Labumus iespējams pieslēgt trīs darba dienu laikā pēc līguma parakstīšanas.

  • Darba devējam ir iespēja katra mēneša beigās dzēst labumu atlikumus. Ja atlikumi netiek izdzēsti, tie tiek pārnesti uz nākamo mēnesi.

  • Ņemam vērā klientu ieteikumus, regulāri tiek slēgti arī jauni līgumi ar pakalpojumu sniedzējiem, kurus vēlas apmeklēt klienti.

Par mums medijos